قرار است تا دو سه هفته آینده آلبوم موسیقی «ایستاده در غبار» که شامل 20 قطعه از قطعات موسیقی به کار رفته در فیلم است، منتشر شود.

حبیب خزایی‌فر آهنگساز کشورمان که فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ساخته محمد حسین مهدویان را آهنگسازی کرده است، در خصوص انتشار آلبوم موسیقی این فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراز داشت: قرار است تا دو سه هفته آینده آلبوم موسیقی «ایستاده در غبار» که شامل 20 قطعه از قطعات موسیقی به کار رفته در فیلم است، انتشار پیدا کند. البته در میان این 20 قطعه دو یا سه قسمت وجود دارد که در فیلم پخش نشده است و ما آن را در آلبوم جا داده‌ایم.

خزایی‌فر همچنین در خصوص ایده اصلی برای آهنگسازی «ایستاده در غبار» ابراز داشت: ایده اصلی را برای ساخت آهنگ از تصاویر فیلم و بعد از خواندن فیلمنامه گرفتم. با توجه به اینکه این فیلم در فضای دهه شصت تصویرسازی شده بود، باید آهنگی متناسب با آن زمان ساخته می‌شد. ما به سبک موسیقی فیلم رسیده بودیم و فقط باید ملودی ساخته می‌شد که بعد از چند جلسه با مهدویان به نتیجه رسیدیم.

وی همچنین در مورد همکاری با مهدویان اظهار داشت: دوستی من و محمدحسین مهدویان بیش از 10 سال است و کارهای متعدد را با هم انجام داده‌ایم. «آخرین روزهای زمستان» نیز یکی دیگر از همکاری‌های من با مهدویان بود که در «ایستاده در غبار» ادامه پیدا کرد. در حقیقت یکی از دلایل موفقیت کار رفاقتی بود که در بین تیم سازنده جاری بود و این موضوع به من بسیار کمک کرد.

حبیب خزایی‌فر در انتها در مورد آخرین کارهایش خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال ساخت چند کار برای مانی رهنما هستم که امیدوارم بعد از اتمام کار مردم آنها را دوست داشته باشند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار