امسال تعداد 416 محموله کالای قاچاق در شهرستانهای ایجرود و زنجان توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:استان زنجان بعنوان یکی از مهمترین راههای انتقال کالای قاچاق در شمالغرب کشور بدلیل همجواری با استانهای مرزی به شمار می رود.
ممیزی افزود: بیشترین کالای قاچاق وارده از سمت استان کردستان و بعضا از سمت مناطق آزاد تجاری هم مرز با کشور ترکیه می باشد.
وی ادامه داد:کالاهای قاچاق که وارد استان زنجان می شوند جهت انتقال به استانهای مرکزی کشور بخصوص تهران حمل شده و زنجان در واقع مسیر انتقال این محموله ها به مرکز کشور می باشد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:طی امسال تعداد 416 محموله کالای قاچاق که قصد ورود به استان را داشته در شهرستانهای ایجرود و زنجان توقیف شد.  
ممیزی با بیان اینکه نکته قابل توجه کشف و ضبط محموله های بزرگ کالای خارجی در شهرستانهای ابهر و خدابنده می باشدخاطر نشان کرد:بیشترین کالای کشف شده در زنجان پوشاک بوده و حدود 70 درصد پرونده های وارده مربوط به قاچاق البسه خارجی می باشد.
وی اضافه کرد: پرونده های وارده در این بخش با جدیت پیگیری و ضمن استعلام از گمرک استان درخصوص ارزش محموله ها احکام مقتضی صادر گردیده است.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: توقیف ، محموله ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.