تکریم آزادگان سر افراز تکریم آرمان های بلند امام راحل ، انقلاب اسلامی و ملت غیور ایران است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت : که همزمان با 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سر افراز به کشور به همراه معاونان و جمعی از مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی به دیدار دو آزاده سربلند ارومیه ای رفته بود افزود : آزادگان سر افراز نمایندگان تفکر یک ملت در مقطع حساس تاریخی بودند که با سلاح ایمان به دفاعی نابرابر پرداختند و در این جدال به واسطه تفکر انقلابی شان پیروز شدند .

آقای مجرد افزود آزادگان نماد صبر و صلابت و ایستادگی ملت ایران هستند و جانفشانی آنها چه در دوران اسارت و چه در دوران بازگشت به میهن اسلامی نشانه ای از حقانیت نظام و امام راحل است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: نزدیک به 50 هزار جوان ایران اسلامی برخلاف اسارت تا پای جان بر روی آرمان های خود ایستادند و این درجه از ایثار و جانفشانی در تاریخ این کشور ثبت شده است و هیچگاه فراموش نخواهد شد .

آقای مجرد تصریح کرد تکریم آزادگان نباید محدود به 26 مرداد شود و به ویژه در برنامه های صدا و سیما باید زمینه آشنایی جوانان با رشادت های پدرانشان بیش از پیش فراهم شود آقایان جمشید نبی زاده و کاظم عبدی دو آزاده سر افراز ارومیه ای بودند که مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با اهدا لوح سپاس از رشادت های آنها قدر دانی کرد .

آقای جمشید نبی زاده در سال 1362 در عملیات خیبر و آقای کاظم عبدی در سال 1361 در والفجر مقدماتی به اسارت دشمن بعثی در آمدند و هر دو در سال 69 به آغوش وطن بازگشتند

در این دیدار صمیمی دو آزاده سر افراز ارومیه خاطراتی از دوران اسارت بیان و بر انتقال ارزش های دفاع مقدس و مجاهدت های ایثار گران به نسل جوان تاکید کردند .

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.