سینما یک مقوله کاملا غیر قابل پیش‌بینی است که نمی‌توان در آن در مورد چیزی نظر قطعی داد.

امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور در فیلم «انزوا» گفت: هنوز کار فیلمبرداری «انزوا» شروع نشده است اما در خصوص دلایل حضورم در این فیلم باید بگویم که فیلمنامه خوب و کارگردان آن باعث پذیرش این نقش شد.

وی افزود: فیلمنامه از متن بسیار خوبی بهره‌مند است؛ نقشم و فیلمنامه آن با تمام کارهای قبلی‌ که در آن‌ها بازی کردم، تفاوت دارد. این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته می‌شود و با سایر آثار متفاوت است. 

دانایی در خصوص پیش‌بینی خود از میزان موفقیت «انزوا» گفت: سینما یک مقوله کاملا غیر قابل پیش‌بینی است که نمی‌توان در آن در مورد چیزی نظر قطعی داد؛ اما امیدوارم و فکر می‌کنم نظر مخاطب را جلب می‌کند.
 
گفتنی‌است؛ «انزوا» اولین فیلم بلند سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی به تهیه کنندگی پیمان جعفری است که برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. هنوز موضوع این فیلم رسانه‌ای نشده است.  
 
برخی از عوامل قطعی فیلم سینمایی «انزوا» عبارتند از:
 
تهیه كننده و مدیر تولید: پیمان جعفری، مجری طرح: علی بیات، دستیار تولید: سهراب دادگستر، مدیر تداركات: عطاالله مقدسی، دستیار تداركات: ماشالله ملكی، نویسندگان: احمد رفیع زاده، مرتضی علی عباس میرزایی، كارگردان: مرتضی علی عباس میرزایی، دستیار اول كارگردان و برنامه ریز: ولی اویسی، دستیار كارگردان: شایان غلامی، منشی صحنه: گل كوشان، فیلمبردار: مهدی ایل بیگی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح گریم: مهرداد میركیانی، صدابردار: نظام الدین كیایی، عكاس: رسول صفی زاده، مشاور رسانه ای: احسان عباسی.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار