اد رویس: عجله اوباما برای بستن گوانتانامو، زندگی آمریکایی‌ها را به خطر می‌اندازد

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای، از اقدامات رئیس جمهور این کشور در زمینه بستن زندان گوانتانامو انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ اد رویس در بیانیه‌ای در سایت مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: شتاب دولت اوباما برای تعطیل کردن زندان گوانتانامو، زندگی مردم آمریکا را به خطر می‌اندازد.

وی در واکنش به گزارش ها درباره اقدام دولت اوباما، رئیس جمهور آمریکا، برای آزاد کردن پانزده نفر از زندانیان تروریست از زندان گوانتانامو، این بیانیه را در پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: دولت اوباما در شتاب خود برای بستن گوانتانامو، روی سیاست‌هایی سرمایه‌گذاری می کند که زندگی آمریکایی‌ها را به خطر می‌اندازد. بار دیگر، تروریست های بی رحم آزاد می شوند تا به کشورهایی بروند که خود آنها نیز تهدید هستند. تعداد بسیاری به دست این زندانیان کشته شده‌اند. نگرانم، در سال‌های آینده عواقب این بی مبالاتی دامن‌گیر ما شود.

پیش از این، وزارت دفاع امریکا (پنتاگون) از انتقال  15 زندانی در بازداشتگاه گوانتانامو به امارات خبر داد.

یک مقام رسمی وزارت امور خارجه امریکا که خواست نامش فاش نشود، روز دوشنبه (25 مرداد) گفت 12 نفر از این زندانیان از اتباع یمن و سه نفر نیز افغان هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار