مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ٣٦ جوان برگزیده فرهنگ و هنر استان همدان در آیین «صبای جوانی» تجلیل می‌شوند.

تجلیل از ٣٦ جوان برگزیده همدانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی از برگزاری همایش «صبای جوانی» در همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش ٣١ مردادماه در مجتمع فرهنگی ـ سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی استعدادهای جوان در زمینه فرهنگ و هنر و صیانت و پاسداشت سرمایه‌های فرهنگی دانست و گفت: فراهم آوردن زمینه مناسب برای ترغیب و تشویق جوانان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط در برگزیدگان و منتخبان جوان فرهنگ و هنر استان از دیگر اهداف این برنامه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تصریح کرد: در این همایش  جوانان ١٥ تا ٣٥ که واجد شرایط فراخوان بودند، تجلیل می‌شوند.

عبادی خاطرنشان کرد: افرادی که دارای رتبه‌های اول تا سوم یا برگزیده جشنواره‌ها، مسابقات و همایش‌های منطقه‌ای ملی و بین‌المللی از وزارت فرهنگ و ارشاد در سال‌های ٩٣ و ٩٤ هستند، مجوز حضور در این همایش را داشتند.

وی اضافه کرد:  ٦٠ نفر برای شرکت در این همایش مدارک خود را ارائه کردند که ٣٦ نفر حائز شرایط آیین‌نامه ابلاغی بودند و در این همایش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

عبادی یادآور شد: این برگزیدگان در رشته‌های فرهنگ و هنر از جمله بخش‌های ادبی، کتاب، فیلم، عکس، آثار تجسمی، نمایش، موسیقی، رسانه‌های دیجیتال و... هستند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار