نجمه خدمتی تیرانداز المپیکی خراسان جنوبی در بدو ورود به استان در جمع مردم و مسئولان گفت: از اینکه نتوانستم برای کشورم مدال کسب کنم ناراحتم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ تیرانداز المپیکی خراسان جنوبی صبح امروز در فرودگاه بیرجند مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

نجمه خدمتی در بدو ورود به استان در جمع مردم و مسئولان در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود گفت: از اینکه نتوانستم برای کشورم مدال کسب کنم ناراحتم.

وی  گفت: پس از یک دوره استراحت خود را برای رقابت های المپیک آسیایی آماده می‌کنم.

تیرانداز المپیکی استان اظهار کرد : با پشتکار بیشتر و بهره گیری از تجربیات المپیک ریو تلاش می کند تا در مسابقات رقابت های آسیایی برای مردم ایران مدال آور باشد.

نجمه خدمتی در مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای بیرجند گفت: تلاش می کنم با کسب عنوان و با به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بزرگ ورزشی آسیایی و جهانی دین خود را به شهدا ادا کنم.

نجمه خدمتی در المپیک سی و یکم در برزیل برای کشورمان در دو ماده تفنگ بادی ۱۰ متر و سه وضعیت ۵۰ متر به مصاف حریفان خود رفت که در پایان موفق شد در ماده ۵۰ متر با راهیابی به مرحله فینال، عنوان هشتمی المپیک را کسب کند.


انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.