متهم شدن مردی به قتل امام جماعت مسجد نیویورک

سخنگوی پلیس نیویورک از اتهام یکی از ساکنان بروکلین به قتل امام جماعت این شهر به همراه دستیارش خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، سخنگوی پلیس نیویورک امروز اعلام کرد فردی به نام "َاُسکار مورِل" از ساکنان منطقه بروکلین روز دوشنبه به شماری از جرایم از جمله دو قتل از نوع درجه دوم با گلوله متهم شده است. این اتهام پس از آن به این فرد وارده شده است که یک امام جماعت به همراه دستیارش در خیابانی نزدیک به مسجدی در کویینز به قتل رسید.
سخنگوی پلیس نیویورک همچنین اعلام کرد مورل متهم به حمل سلاح گرم شده است. پیشتر پلیس نیویورک اعلام کرده بود یک مظنون را در این پرونده بازداشت کرده است. این اقدام تنها چند ساعت پس از آن انجام شد که صدها نفر در بروکلین در مراسم تشییع این امام جماعت و دستیارش شرکت کردند.

همچنین صدها نفر با حضور در صحنه جرم، پلاکاردهایی  با عنوان " زندگی مسلمانان اهمیت دارد" با خود حمل کرده و شعارهایی با مضمون " ما عدالت می خواهیم" سر دادند.

"مولانا اکونجی،" 55 ساله که از بنگلادش به آمریکا مهاجرت کرده بود به همراه دستیارش  ثراء الدین 64 ساله روز شنبه در خیابانی نزدیک مسجدی در کویینز به قتل رسید. آنها زمانی که در حال راه رفتن در این خیابان بودند، فردی مسلح از ناحیه سر آنها را هدف گلوله قرار داد.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار