دومین جلسه شورای مرکزی جوانان استان آذربایجان غربی با حضور اعضاء شورای مرکزی کانون های دانشجویی و آزاد برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت : جوانان در حوزه دانشگاه گوش شنوا و زبان گویای مردم می باشند که با عملکرد مثبت خود در کانون های دانشجویی جامعه را از خطرات می رهانند.

سید زکریایی خاطر نشان کرد :‌ اساس کلیه فعالیت های جوانان باید در چهارچوب اصول هفت گانه جمعیت و اهداف چهارگانه سازمان جوانان انجام پذیرد ، وی در ادامه افزود : نگاه جوانان باید فرا استانی ، ملی و بین المللی باشد و از آنها انتظار داریم با توجه به هم مرز بودن این استان با سه کشور خارجی در برنامه ریزی و پایه گذاری طرح ها و پروژه های بین المللی نقش ویژه ای را ایفا کنند .

در ادامه معاون امور جوانان آذربایجان غربی با بیان نقش کانون های دانشجویی افزود: : کانون های دانشجویی بعنوان کانال ورودی در زمینه جذب اعضا توانمند و هدفمند کردن فعالیت آنها ، بلاخص در زمینه های علمی نقش موثری را می توانند ایفا کنند.

حاجی زاده در ادامه خاطر نشان کرد :‌ کانون های دانشجویی بعنوان کانال ورودی در زمینه جذب اعضا توانمند و هدفمند کردن فعالیت آنها ، بلاخص در زمینه های علمی نقش موثری را می توانند ایفا کنند.

وی گفت :‌ شورای مرکزی در دو شاخه دانشجویی و آزاد دو نفر را به هیئت نظارت معرفی کردند و بعد از بررسی طرح ها و برنامه های دبیران در پایان محسن محمدی بعنوان دبیراستانی در شاخه دانشجویی و رقیه امیری بعنوان دبیر استانی در شاخه آزاد احکام خود را از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دریافت کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.