عضو هيات مديره پرسپوليس گفت: ما تابع قانون هستيم اما تراكتورسازى بايد پاسخگوى ميزبانى اش باشد.

گرشاسبى: تيم تراكتورسازى بايد پاسخگوى ميزبانى اش باشدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،حمید رضا گرشاسبی پس از پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: موضوعاتی در جلسه امروز مطرح شد که قرار شد توضیحات کامل را باشگاه اعلام کند.
وی درباره موضوع بازی پرسپولیس با تراکتور بیان کرد: تراکتورسازی میزبان است و باید سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال تصمیم گیری کنند چون تراکتورسازی میزبان است پس تصمیم گیرنده است و ما تابع مقررات هستیم اما اگر اتفاقی در آن بازی رخ دهد تیم تراکتورسازی باید پاسخگو باشد چون میزبان است. 
وی درباره نتایج المپیک و حمید سوریان گفت: سوریان 7 امتیاز از حریف پیش بود اما به خاطر اینکه ضعف بدنی و نرسیدن اکسیژن به مغز نتوانست کشتی را اداره کند. سوریان می توانست هشتمین مدال خود را بگیرد اما متاسفانه از لحاظ بدنی و روحی شرایط خوبی نداشت ولی منتظر خبرهای خوبی و نتایج بهتری از ورزشکاران در روزهای آینده خواهیم بود. کشتی آزاد و همینطور دو نفر از کشتی گیران فرنگی و وزنه برداری می توانند مدال کسب کنند. به تکواندو هم امیدهای زیادی داریم. هموطنان ما ورزشکاران را از دعای خیر خیرشان بی نصیب نگذارند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار