حمایت از کالای فرهنگی تنها راه نجات صنعت سینمای ایران است

برنامه ریزی بلند مدت و استقلال بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند راه تبلیغ فیلم‌ها را هموارتر کند.

تبلیغات برای فیلم ها باید در ترازوی عدالت باشد
جمال ساداتیان تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص گفت: من از جمله تهیه کنندگانی بودم که به دلیل پخش تیزرهای تبلیغاتی یکی از فیلم‌هایم به دادگاه احضار شدم، جلسه‌‎ای بسیار موثر برگزار شد و صحبت‌هایی برای هماهنگی و همکاری با مقام و ارگان‌های بالاتر  زده شد، که به  پایان این ماجرا برسیم.

وی تصریح کرد: امروزه در تمام جهان از بازیگران و افراد مشهور سینما، برای توجه بیشتر مخاطب،  به برند تجاری و باکس‌های تبلیغاتی در حوزه بیلبورد و تیزر، استفاده می‌شود اما ما از این فرصت تا به حال استفاده نکردیم.

ساداتیان خاطرنشان کرد: حرکت‌های سلبی و حذف فیلم‌ها در این ماجرا نمی‌تواند ما را به رفع این معضل برساند، باید به دنبال برنامه ریزی، تسهیلات و همکاری در این زمینه باشیم و هماهنگی را بین اهالی سینما با ارگان‌های مرتبط با این موضوع بیشتر کنیم.

این تهیه کننده بیان کرد: باید برای رسیدن به اتمام این ماجرا، استقلال بیشتر در زمینه اجازه و پروانه نمایش فیلم از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از اینها ایجاد شود، تا در روند تبلیغات، فیلم‌ها به ممیزی‌های مختلف و به شکلی متنوع برخورد نکنند، و در جریانی مناسب استاندار و منطقی تبلیغ داشته باشند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار