مدیرکل کمیته امداد همدان گفت: این نهاد پارسال افزون بر یک هزار و 520 میلیارد ریال خدمات در حوزه های مختلف به مددجویان استان پرداخت کرده است.

پرداخت یک هزارو 520 میلیارد ریال خدمات به مددجدیان استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پیمان ترکمانه  گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در سال 95 افزون بر یک هزار و 520 میلیارد ریال خدمات در حوزه های مختلف فرهنگی، درمان، تامین جهیزیه، مسکن و... به مددجویان استان همدان ارائه می کند.

وی افزود: 41 هزار وام قرض‌الحسنه بالغ بر740 میلیارد ریال است به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) در پنج سال گذشته واگذار شده است.

ترکمانه تصریح کرد: بیش از 90 درصد تسهیلات اشتغالی که به مددجویان واگذار می شود در همان موارد هزینه می شود و به عنوان خوش حساب ترین مشتریان بانک ها هستند .

مدیرکل کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: قبل از پرداخت وام اشتغال به خانواده‌های زیر پوشش، کمیته امداد در خصوص شناسایی، مشاوره و آموزش شغلی، بازاریابی تولیدات با وجود کارشناسان خبره کمیته امداد خدماتی را ارائه می شود.

ترکمانه خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل صندوق امداد ولایت انجام کار بانکی نیست بلکه قرار است خدمات پرداخت وام قرض الحسنه کمیته امداد در این مجموعه متمرکز شود.

وی گفت: همه خدمات بانکی که در کمیته امداد انجام می شد در این صندوق متمرکز می‌شود و فرآیند جذب کمک‌های مردمی و خیرینی که می‌خواهند وجه نقدی خود را به صورت قرض الحسنه در بین نیازمندان پرداخت کنند توسط این صندوق انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.