رئیس اتاق اصناف شهرستان همدان از برخورد قاطع با واحدهای صنفی که معابر عمومی را اشغال کردند، خبر داد.

واحدهای صنفی سد معبر کننده در همدان پلمپ می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا فرسایی‌وحید در اجلاس ماهانه اتاق اصناف با بیان اینکه با واحدهای صنفی متخلف که موجب سد معبر شدند برخورد خواهد شد، اظهار کرد: ما در این حوزه به پلمب واحدهایی متخلف که سد معبر می‌کنند، اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری لیست واحدهای سد معبرکننده را به اصناف اعلام کند، افزود: ما آمادگی داریم با واحدهای صنفی سد معبرکننده برخورد کنیم که پس از ابلاغ اخطار و در صورت بی‌توجهی به آن واحد خاطی را مهر و موم خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید بر اینکه بسیاری از موضوعات را با همکاری شهرداری می‌توان حل و فصل کرد، تصریح کرد: واحدهای صنفی حرف اتاق اصناف را بهتر درک می‌کنند و اتاق اصناف این مسئله را مدیریت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف توسط شرکت نمایشگاه‌ها مجوزهای شرکت‎کنندگان بررسی شود، ادامه داد: باید کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف را به تولیدکنندگان بسپاریم.

فرسایی‌وحید با اشاره به اینکه در کمیسیون اقتصادی افراد دردآشنا ورود کنند، خاطرنشان کرد: اصناف برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ورود کنند و فضا را برای ورود افراد غیر مرتبط فراهم نکنند.

وی با بیان اینکه استان همدان در مبل و منبت حرف برای گفتن دارد، در ادامه سخنانش گفت: اتحادیه کیف و کفش به دلیل هزینه‌های بالا در هتل باباطاهر، نمایشگاه تخصصی برگزار کرده است.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف کمیسیون نظارت مجوز لازم را صادر کند، اظهار کرد: دست اتحادیه برای گسترش بازار و آشنایی با سایر مناطق باید باز باشد.

وی با بیان اینکه 13 اتحادیه دستگاه حضور و غیاب را نصب نکردند، افزود: برخی از اعضای اتحادیه‌ها در روزهای پنجشنبه در اتحادیه حضور ندارند و چهار اتحادیه نیز حقوق کامل مدیر اجرایی را نمی‌پردازند.

فرسایی‌وحید با اشاره به اینکه اتحادیه‌ها در صدور پروانه کسب دقت کامل داشته باشند، تصریح کرد: تخلفات اتحادیه توسط کمیسیون نظارت بررسی و برخورد لازم انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.