پروژه احداث پارک آبی پتروشیمی مارون دوباره آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: پروژه احداث پارک آبی بندر ماهشهر پس از رایزنی‌های صورت گرفته و با موافقت هیأت مدیره پتروشیمی مارون دوباره از سر گرفته می‌‌‌شود.

منصور قمر در رابطه با پروژه به تعویق افتاده احداث پارک آبی بندر ماهشهر افزود: احداث بزرگ‌ترین پارک آبی استان خوزستان پس از موافقت هیأت مدیره پتروشیمی مارون به عنوان سرمایه‌گذار این طرح در بندر ماهشهر دوباره آغاز می‌شود.

وی گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات گذشته و جلب اطمینان خاطر هیأت مدیره پتروشیمی مارون مقرر شده، این پروژه در زمینی به مساحت 4.5 هکتار در مسیر بندر امام ـ ماهشهر با مالکیت دولتی احداث شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ارتباط با جزئیات دلیل متوقف شدن احداث پارک آبی بندر ماهشهر افزود: با کمال تاسف پس از قطعی شدن طرح و جذب سرمایه‌گذار در شهریور سال 93، به دلیل ادعای فردی مبنی بر سرمایه‌گذار بودن این طرح و دارا بودن امتیاز احداث آن، پروژه به تعویق افتاد.

قمر با بیان اینکه هدف از احداث این پروژه توسعه فعالیت های تفریحی در شهرستان است، گفت: روند احداث پارک آبی بندر ماهشهر پس از مرتفع شدن موانع آن به سرعت در حال اجراست و تا نهایی شدن طرح و بهره‌مند شدن مردم تلاش خواهیم کرد.

طرح احداث پارک آبی بندر ماهشهر در شهریور سال 93 در زمینی به مساحت 5 هکتار واقع در فاز 6 ماهشهر و اعتبار اولیه 100 میلیارد ریال توسط مسؤولان محلی و با سرمایه‌گذاری پتروشیمی مارون کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.