امروز در جریان معاملات بازار سرمایه تعداد 78هزار و 52سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 36 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در آغاز معاملات بازار سرمایه تعداد 78هزار و 179سهم اوراق بهادار به ارزش 157 میلیارد ریال در بیش از 7 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 15.30 واحد رشد به عدد 14 هزار و476 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه بترانس با روند مثبت و نماد خساپا، کروی، ورنا، فملی، شبندر، خگستر کار خود را آغاز کردند.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 40 واحد کاهش به عدد 815 هزار و 90 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 58 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 18 میلیون سهم طی 3 هزار نوبت معاملاتی بود.

شاخص در جریان معاملات به 78 هزار واحد رسید

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در جریان معاملات بازار سرمایه تعداد 78هزار و 52سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 36 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 14.90 واحد رشد به عدد 14 هزار و476 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه بترانس با روند مثبت و نماد خساپا، فملی، شبندر، ومعادن، فولاد، خودرو با روند منفی کار خود را به جریان انداخت.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 1.90 واحد کاهش به عدد 814 هزار و 60 واحد رسید . براین اساس ارزش کل معاملات از 447 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 169 میلیون سهم طی12  هزار نوبت معاملاتی بود.

فرابورس در پایان معاملات به 813 هزار واحد رسید

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 828 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 57 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 13.90 واحد کاهش به عدد 14 هزار و447 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه بترانس با روند مثبت و نماد فملی، شبندر، خساپا، فخوز، فارس، ومعادن با روند منفی کار خود را به پایان رساندند.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 2.80 واحد کاهش به عدد 813 هزار و 50 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 384 میلیون سهم طی18  هزار نوبت معاملاتی بود.

بازار بورس امروز قرمزپوش شد

همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جوان با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: نماد ملی مس، پالایشگاه بندرعباس، سایپا، فولاد خوزستان، هولدینگ خلیج فارس، ایران ترانسفور بیشترین تاثیر مثبت را در بازار داشتند، این درحالیست که سرمایه گذاری معادن فلزات بیشترین تاثیرمنفی را  داشتند.

وی در ادامه از پیش بینی وضعیت بازار بورس طی این هفته خبرداد و گفت: انگیزه بالایی برای بالارفتن بازار قیمت ها وجود ندارد ، درحال حاضر وضعیت بازار بستگی به بازارهای جهانی، قیمت فلزات و سیاست هایی که درداخل است، دارد و به همین دلیل منتظر خبرهای مثبت هستیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
هر چه شاخص بورس کمتر شود قیمتها ارزانتر می شود
آخرین اخبار