شهردار خمینی‌شهر گفت: در آینده نزدیک عملیات احداث اولین ایستگاه مترو در خمینی‌شهر آغاز شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی‌اصغر حاج حیدری یکشنبه‌شب در مراسم راه‌اندازی فاز اول پایانه مسافری خمینی‌شهر اظهار کرد: با تکمیل پروژه میدان استقلال شرایط برای احداث رفت‌ و برگشت ارتباط بین خمینی‌شهر با شهر اصفهان فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری همسفر گشت اولین طرح مشارکتی مردمی با شهرداری است، گفت: راه‌اندازی این پایانه مسافربری به‌ عنوان یک حرکت ماندگار و منابع تولید پایدار برای ارتقای شهر و رفاه حال شهروندان کلید خورد.

حاج حیدری تصریح کرد: از این پس به همت مدیرعامل و هیئت‌مدیره شرکت اسپادانا همسفرگشت کلیه خدمات حمل‌ و نقل مسافرین داخلی و زائرین عتبات عالیات در این مکان انجام می‌شود.

شهردار خمینی‌شهر بیان داشت: با انتقال شرکت‌های اتوبوس‌رانی بین‌شهری و مسافربری به محل جدید، باعث کاهش ترافیک سطح شهر و رفاه حال مسافرین خواهد شد.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته همه تلاش و توان خود را به کار بستیم  و موفق به راه‌اندازی و احداث 150 طرح جدید عمرانی، فرهنگی و خدماتی در خمینی‌شهر شدیم.

حاج حیدری با بیان اینکه خمینی‌شهر نیاز به همتی مضاعف برای کار و تلاش مسئولان با همکاری مردم دارد و تا سال‌های آینده باید جبران کمبودهای گذشته شود، گفت: درگذشته حق مردم خمینی‌شهر به معنای واقعی ادا نشده است.

وی با اعلام اینکه در آینده نزدیک مجموعه فرهنگی نیلفروش‌زاده راه‌اندازی خواهد شد، گفت: ساماندهی ورودی‌های خمینی‌شهر در دستور کار و در مرحله اجراست و با احداث پایانه مسافربری یکی از ورودی اصلی شهر به جاده کمربندی خمینی‌شهر ساماندهی شد.

شهردار خمینی‌شهر اعلام کرد: تا دو ماه دیگر ورودی دانشگاه آزاد ساماندهی می‌شود و در حال حاضر بخشی از عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری انجام‌ شده و در آینده آسفالت این طرح انجام خواهد شد.

حاج حیدری بابیان اینکه فاز اول طرح احداث بام سبز خمینی‌شهر به‌ عنوان طرح مکمل منطقه گردشگری لادر تا نوروز 96 تکمیل خواهد شد، گفت: مردم خمینی‌شهر در بدترین شرایط رکود اقتصادی کشور بهترین حامیان شهرداری بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری خمینی‌شهر به‌ عنوان بزرگ‌ترین شریک مالی پایانه شرکت تعاونی مسافربری اسپادانا همسفرگشت محسوب می‌شود، گفت: تلاش خواهیم کرد تا نهایت همکاری را برای تکمیل نهائی این طرح مشارکتی با هیئت‌مدیره شرکت اسپادانا همسفر گشت داشته باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار