سیدی: مسئولان سابق نفت بی خیال مطالبات ما شدند

مربی سابق تیم نفت تهران گفت: اعضای کمیته انتقالی نفت پس از واگذاری باشگاه به بهنام پیشرو، پیگیر مطالبات بازیکنان و مربیان فصل گذشته تیم نشدند.

محسن سیدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی فصل گذشته نفت تهران از این باشگاه، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین شرط های واگذاری باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی، تسویه حساب با بازیکنان ومربیان فصل گذشته این تیم بود. در بحث انتقال امتیاز نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش، مسئولان سابق این باشگاه بیشترین نقش را داشتند و اکنون باید جوابگوی بلاتکلیفی ما باشند.

وی افزود: با وجود گذشت یک ماه از واگذاری باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو و پرداخت هزینه های این تیم در لیگ شانزدهم از سوی این شرکت، مسئولان وزارت نفت سند مالکیت را به نام بهنام پیشرو نزده اند  و این امر مشکلات زیادی را برای گلرخسار و شرکتش به وجود آورده است.
 
سیدی ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم شرکت بهنام پیشرو، بخش زیادی از تعهدات خود نسبت به تیم نفت را تا پایان هفته چهارم لیگ شانزدهم انجام داده و حتی بخشی از مطالبات بازیکنان قدیمی این تیم را پرداخت کرده است. بنابراین در صورت اصولی پیش رفتن واگذاری باشگاه نفت و ثبت سند مالکیت به نام بهنام پیشرو، مسئولان این شرکت مشکلی با پرداخت مطالبات ندارند. به هر حال حامی مالی کنونی نفتی ها، تنها 72 ساعت برای تعیین وضعیت سند مالکیت وقت داده است.

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به عملکرد ضعیف کمیته انتقالی در بحث پرداخت مطالبات اعضای این تیم، اظهار داشت: منصور قنبرزاده مدیرعامل و حسین آل اسحاق تاثیر مستقیمی در واگذاری باشگاه  داشتند اما پس از انتقال نفت به بهنام پیشرو خود را از بحث پرداخت مطالبات بیرون کشیدند و به هیچ وجه پیگیر طلب ما نیستند. اشتباه بزرگ آن ها، این جا است که با وجود اطلاع دقیق از بدهی های باشگاه به بازیکنان و مربیان فصل گذشته، طبق هماهنگی با مالک جدید باشگاه،  فردی را مامور رسیدگی به مشکلات مالی ما نکردند. از طرفی کمیته واگذاری می توانست در همان ابتدای امر برای تسویه حساب بازیکنان و مربیان، مبلغ 15 میلیارد تومان از بهنام پیشرو بگیرد اما این کار را هم انجام نداد تا ما همچنان به دنبال گرفتن حقمان باشیم. به هر حال با اعضای قبلی تیم نفت تهران قرار گذاشتیم تا ساعت 10 صبح فردا به وزارت نفت و دفتر آل اسحاق برویم و وضعیت خود را مشخص کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار