معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از توجه رسانه های بین المللی به نتایج فعالیت های پژوهشی محقق دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،دکتر غلامعلی حمیدی اظهار داشت: نتایج طرح تحقیقاتی و مقاله پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر ذات الله عاصمی در تعداد زيادي از خبرگزاری هاي معتبر خارجی دنیا و انگليسي زبان داخلي منتشر شده است.
وی افزود: نتایج پژوهش دکتر ذات الله عاصمی استادیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ارتباط با تاثیر سویا بر درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک در خبرگزاری های Medpagetoday، Medscape، Sciencedaily و Medicalnewstoday مورد توجه قرار گرفته است.
وی، ضمن اشاره به مقاله منتشر شده از این پژوهش گفت: در مجله Journal Clinical of Endocrinology Metabolism آمده است که مصرف روزانه 50 میلی گرم ایزوفلاون سویا برای مدت 12 هفته در زنان مبتلا به تخمدان پلی کیستک منجر به بهبود مارکرهای متابولیسم انسولین، وضعیت هورمونی، سطوح تری گلیسرید و بیومارکرهای استرس اکسیداتیو می‌شود.
دکتر حمیدی، با اشاره به اینکه این پژوهش برگرفته از طرح تحقیقاتی مصوب این معاونت است که نتایج آن در مجله Journal Clinical of Endocrinology Metabolism با ضریب تاثیر (6.2) در اگوست 2016 منتشر شده است، افزود: این مجله از معتبرترین مجلات غدد دنیاست.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه تصریح کرد: دکتر ذات الله عاصمی استادیار دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال گذشته به عنوان یکی از پژوهشگران برتر انتخاب شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار