صبح امروز مانور امداد و نجات و اطفای حریق مشترک بین بانوان و مردان آتش نشان در برح مسکونی " هلیا " برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مانور جمعی از آتش نشانان مشهدی در برج مسکونی " هلیا " با شبیه سازی حوادث نسبت به برپایی مانور و امداد رسانی فرضی در ارتفاع اقدام کردند.

برگزاری مانور اطفای حریق و امدادی +تصاویر

مدیر منطقه یکم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در حاشیه برپایی این مانور گفت: در این مانور تمرینی بیش از ۱۵ نجاتگر از5 ایستگاه شماره 14، 7، 35، 36 و 30 سازمان با استفاده از چندین دستگاه خودروی اطفای حریق ، نردبان و پلت فوم و همراهی تنی چند از بانوان آتش نشان با موفقیت عملیات پیش بینی شده را به سرانجام رساندند.

برگزاری مانور اطفای حریق و امدادی +تصاویر

آتش پاد دوم شادی افزود: اين مانور در راستای ارزیابی و افزايش توان عملياتی نيروهای امداد و نجات و اطفای حریق اين سازمان صورت گرفت .

وی گفت : در این مانوربا بهره گیری از تجهیزات کار در ارتفاع، خودرو نردبان ، پلت فوم و دیگر تجهیزات آتش نشانی ، عملیات امداد رسانی و اطفای حریق در ساختمان های بلند مرتبه مورد تمرین قرار گرفت.

برگزاری مانور اطفای حریق و امدادی +تصاویر

مدیر منطقه یکم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره ایجاد حریق فرضی در طبقه پنجم برج یاد شده و نجات افراد محبوس شده در میان دود و آتش از طبقه سوم و چهارم ، هدف اين مانورتمرینی را ارزیابی و ارتقای سطح عملياتی نيروهای امداد و نجات و اطفای حریق سازمان آتش نشانی مشهد اعلام کرد .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار