رقابت ها در سه رشته بادی کلاسیک با حضور ۳۴نفر، فیزیک با حضور ۴۳نفر و پرورش اندام با حضور ۴۸نفر در سالن ورزشی مجموعه البرز شرقی شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشاهرود ؛  رئیس هیئت پرورش اندام شاهرود از قهرمانی تیم این شهرستان در مسابقات استانی خبر داد و گفت: شاهرود در سه رشته اندام، فیزیک و بادی کلاسیک رتبه نخست تیمی استان را به دست آورد.
وحید اسدیان ضمن بیان اینکه مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان سمنان به میزبانی شاهرود و با حضور ۱۲۵ورزشکار از هشت شهرستان استان برگزار شد، گفت: این رقابت ها در سه رشته بادی کلاسیک با حضور ۳۴نفر، فیزیک با حضور ۴۳نفر و پرورش اندام با حضور ۴۸نفر در سالن ورزشی مجموعه البرز شرقی شاهرود برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از رقابت ها در رشته انفرادی بادی کلاسیک و پرورش اندام علی قندالی از گرمسار و در رشته فیزیک وحید وحدت از گرمسار حائز رتبه نخست شدند.
رئیس هیئت پرورش اندام شاهرود درباره نتایج نهایی مسابقات تیمی نیز، توضیح داد: در رشته بادی کلاسیک تیم شاهرود با ۹۸امتیاز مقام نخست را به دست آورد و گرمسار با ۴۱امتیاز و سمنان با ۱۸امتیاز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
اسدیان گفت: در رشته پرورش اندام نیز شاهرود با ۱۴۵امتیاز رتبه اول را به دست آورد و گرمسار با ۳۷ و سمنان با ۱۵امتیاز دوم و سوم شد همچنین در رشته فیزیک نیز تیم شاهرود با ۱۶۰امتیاز رتبه اول و گرمسار و سمنان با امتیاز ۴۳ و ۱۲ رتبه های بعدی را کسب کردند.
وی افزود: برگزاری آئین تقدیر و تجلیل از حمیدرضا ملکی قهرمان ارزنده شاهرودی یکی از نکات قابل توجه در این دوره از رقابت ها بود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.