کلیه جداول شهر انديمشک پاکسازی و لایروبی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،این موضوع فوق در جلسه یکصد و هفتاد و یکم شورای شهر انديمشک مصوب شد.

با این مصوبه پاکسازی جداول با رعایت تشریفات قانونی برگزاری  مناقصه و با قیمت پایه کارشناسی به صورت حجمی و کیلویی به پیمانکار دارای شرایط واگذار می شود.

با توجه به فصل بارندگی، پاکسازی جداول ضروری می باشد که با انجام این مصوبه و مناقصه، شاهد گرفتگی جداول و معابر نخواهیم بود.

رئیس شورای شهر انديمشک در این جلسه  با تبریک هفته خبرنگار ،گفت: خبرنگاران امین و امانتدار مردم هستند.خبرنگاران باید حق بگویند و حق بنویسند.

سید سام حسینی انتظار از  خبرنگاران را داشتن  نگاه فراجناحى،فراقومى و فرا شخصی به مسائل عنوان کرد.

حسینی در ادامه نسبت به نادیده گرفتن شأن شورای شهر در همایش روز خبرنگار و عدم دعوت شورای شهر در برنامه حضور استاندار خوزستان در انديمشک گلایه کرد.

وی افزود: شورای شهر نماد مردم سالاری دینی و برآمده از دل مردم و انتخابی  است نه انتصابی.شورای شهر تا چهار سال پشتوانه ی مردمی دارد و بی احترامی به شورا،بی احترامی به مردم است.

کارشناس ارشد حقوق در ادامه گفت: با توجه به شعار وحدت و همدلی،از اعضای شورا و مسولين شهرستان انتظار می رود در عمل نیز این شعار را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.