کوچکی نژاد: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بلاتکلیف مانده است/ مطهری: این تحقیق و تفحص به کمیسیون آموزش ارائه شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت طی تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: هیئت رئیسه مجلس باید توجه بیشتری به آیین نامه داخلی که برای حفظ آن قسم خورده‌اند داشته باشند.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: هرگاه نماینده یا نمایندگانی تحقیق و تفحصی را امضا کردند باید ظرف 48 ساعت به کمیسیون مربوطه داده شود.

وی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس نهم کلید خورد اما ابتر ماند لذا در مجلس دهم با تعدادی از نمایندگان بار دیگر این تحقیق و تفحص کلید خورد.

کوچکی نژاد اذعان داشت: این تحقیق و تفحص به هیئت رئیسه داده شده و اکنون با گذشت چند ماه از عمر مجلس دهم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نماینده مردم رشت تأکید کرد: شش هزار میلیارد تومان پول فرهنگیان توسط تعدادی چپاول شده، بانک سرمایه ورشکسته شده است و بسیاری از بنگاه‌های این صندوق نیز ورشکست شده‌اند و خائنین باید مجازات شوند.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از مجلس را برعهده گرفته بود در پاسخ به وی گفت: این تحقیق و تفحص به کمیسیون آموزش ارجاع شده و کمیسیون آموزش نیز طبق قانون آن را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی تأکید کرد: هر تحقیق و تفحص چقدر هزینه به بیت‌المال تحمیل می‌کند و تاکنون تحقیق و تفحص‌هایی انجام شده که جواب درستی هم نداشته است لذا باید در انجام آن دقت شود. 


انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار