مدیر موسسه کلامی احیا گفت: شعار مرگ بر آمریکا مبارزه با استکبار ستیزی وتفکرات عربی است.

شعار مرگ بر آمریکا مبارزه با استکبار و تفکر غرب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حبیب الله شعبانی در همایش مرگ بر آمریکا  که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری این همایش یک مسئله سیاسی نیست بلکه مبارزه با استکبار و آمریکا است  افزود:انقلاب اسلامی ما بر پایه مبانی دینی تشکیل شده است و وقتی این انقلاب حفظ می شود که آرمان های ان هم حفظ شود.

شعبانی با اشاره به اینکه انقلاب ما تا وقتی اسلامی است که قرآن ونهج البلاغه در آن اجرا شود اظهار داشت: اگر کسی در برابر حرف خدا بایستد باید در مقابلش ایستاد واین جزئی از واجبات است.

مدیرموسسه کلامی احیا خاطر نشان کرد:اسلام دین جنگ نیست اما دست از استکبارستیزی برنمی دارد وباید گفت شعار مرگ برآمریکا مبارزه با تمدن عرب وتفکرعربی است.

وی با بیان اینکه این همایش را جریان سیاسی تعبیر نکنید تصریح کرد:همه انقلابی ها باید در این همایش شرکت کنند وکسانی هم که این همایش را برگزار کردند برای قدرت طلبی نیست.

وی گفت: امنیت امروز کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم وامروز دشمن در لبنان,سوریه وعراق به دنبال شکستن محور مقاومت است.

شعبانی افزود:عربستان هم هم پیمان دشمنان شده ودر کنار سفره اوباما نشسته است.

وی به جمع حاضر اشاره کرد وافزود: قدم های محکم شما کاخ سفید را به لرزه خواهد انداخت ودشمن برای این قدم های محکم نقشه دارد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.