نماینده مردم بروجرد در صحن علنی مجلس گفت: اعتبارات استانی عادلانه توزیع نمی‌شود.

اعتبارات استانی عادلانه توزیع نمی‌شود/ ماجرای بیمارستان 100 ساله در بروجرد

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد طی اخطاری با استناد به اصل 3 بند 2 قانون اساسی، در صحن علنی مجلس گفت: این ایام فصل توزیع اعتبارات استانی است و در حال حاضر در استان ما متأسفانه اعتبارات عادلانه توزیع نمی‌شود.

وی افزود: به عنوان نمونه در شهرستان بروجرد بیمارستانی وجود دارد که 100 سال قدمت داشته و همچنان منابع به آن اختصاص نمی‌یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ما در شهرستان بروجرد 3 سد داریم که یکی از آنها 100 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد و دیگری 180 میلیارد تومان منابع لازم دارد و سد گلارود هم به عنوان سد سوم از دستور کار خارج شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بروجرد در حوزه‌های مختلف از اعتبارات ملی کم بهره است بیان داشت: اعتبارات استانی در نقطه به نقطه استان به خوبی توزیع نمی‌شود که از ریاست مجلس تقاضا داریم که در این رابطه به مسئولین تذکری بدهند.

علی لاریجانی در واکنش به تذکر گودرزی گفت: اعتبارات مطابق با قانون بودجه مصوب شده است مگر اینکه ایراد شما در تخصیص بودجه باشد که سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به این موضوع دقت بیشتری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار