مسئول طرح "آینه شمعدون" گفت: امیدوارم بتوانیم با روند فعلی تا پیش از ماه محرم، ۷۵هزار کمک هزینه تامین جهیزیه را فراهم کنیم.

تامین ۷۵هزار جهیزیه تا پیش از فرارسیدن محرم
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام رضا رویت مسئول طرح "آینه شمعدون" در مراسم اهدای ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در برج میلاد گفت: "آینه شمعدون" یکی از طرح‌هایی است که بهترین جلوه‌های انسانی را به نمایش گذاشته است.
 
وی افزود: این طرح از نیمه ماه مبارک رمضان با همت چند جوان آغاز شده و جلوه‌های ایثار واقعی را به نمایش گذاشت. در این طرح هر کسی به فراخور درآمد خود به نحوی برای تامین جهیزیه برای نو عروسان همت کرد.
 
 رویت تاکید کرد: از ابتدای آغاز این طرح ملی ما با استفاده از ظرفیت های حاکمیتی، سمن های مردم نهاد و مردمی به جذب نذورات هموطنان اقدام کرده ایم.
 
وی با اشاره به ۴۰۰ جهیزیه اینستاگرامی برای نوعروسان گفت: ما از فضاهای مختلف این هدایا را جمع آوری کردیم از جمله شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام.
 
مسئول طرح آینه شمعدون توضیح داد: در واقع این ۴۰۰هزینه از طریق اینستاگرام تهیه نشد بلکه از طریق شرکتی که تعهد کرده است.
 
وی با اشاره به تهیه ۵۰۰ جهیزیه توسط آبشار عاطفه ها گفت: این تعداد جهیزیه هم از حرم امام خمینی(ره) تا میدان آزادی از سوی مؤسسه آبشار عاطفه‌ها به نمایش درآمد و به سمت استان‌های محروم رهسپار شد.
 
مسئول طرح آیینه شمعدون با بیان اینکه اکنون ۷۵ هزار زوج آماده ازدواج در صف انتظار دریافت جهیزیه کمیته امداد هستند، گفت: ما برای کمک به تامین جهیزیه این تعداد زوج نیازمند ورود کردیم و امیدواریم تا بیش از فرا رسیدن ماه محرم با کمک هموطنان و خیرین برای همه آنها فراهم شود
 
رویت با اشاره به میزان کمک هزینه جهیزیه نیز گفت: جهیزیه اهدایی حدود ۵ میلیون تومان است؛ ۲ میلیون تومان از این مبلغ را کمیته امداد اهداء می‌کند، یک میلیون تومان مشارکت‌های مردمی است که در طرح آینه شمعدون شرکت می‌کنند و ۲ میلیون تومان توسط تولیدکنندگان داخلی با تخفیف‌هایی که می‌دهند، تامین می‌شود.
 
وی در خاتمه گفت: ما در بسته های جهیزیه، ۱۶ قلم کالا را دیده‌ایم که همه آن‌ها تولید داخلی است.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار