در سه ماهه نخست سال جاری شش هزار و 410 نفر آموزش همگانی فرا گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،امیر جلالیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از بحث‌های مهم و جدی در مدیریت بحران، آمادگی است، اظهار کرد: ضمن اعلام آمادگی، آموزش نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه نیاز سنجی، طراحی، اجرا و پایش فعالیت های بخش آموزش در سطح استان به چهار دسته تقسیم می‌شود، افزود: آموزش های همگانی،  تخصصی، ضمن خدمت و فعالیت های پژوهشی و آموزشی از جمله فعالیت های این بخش است.

 معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه از موضوعات مهم این بخش، آموزش همگانی است، گفت: خوشبختانه در این خصوص نگرش هلال احمر یک نگرش ویژه‌ است و در سال جاری آموزش‌ها دیگر چهره به چهره نیست.

جلالیان تصریح کرد: آموزش همگانی در سه مرحله شامل آموزش حضوری 22 ساعته، نیمه حضوری از طریق ثبت نام در سایت (www.khadem.ir) و آموزش غیر حضوری ارائه می‌شود.

وی گفت: آموزش غیرحضوری به منظور آمادگی برای مخاطرات به صورت یک روزه و با ارائه گواهی به صورت پنج ساعته اجرا می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان اصفهان به آمار فعالیت های آموزش همگانی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته برای 36 هزار و 180 نفر آموزش صورت گرفته است. در سال جاری آمار تخصیص یافته در این خصوص 65 هزار نفر است.

جلالیان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری شش هزار و 410 نفر آموزش همگانی فرا گرفتند، اضافه کرد: در سال گذشته دو هزار و 25 نفر نجات گر تخصصی تربیت کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در پنج ماهه نخست سال دوره کشوری آموزش تخصصی مخاطرات کوهستان داشته‌ایم و یک دوره نجات غریق در دستور کار داریم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.