استاندار کرمان گفت: تفویض اختیارات انجام شده منشا تحولی بزرگ در استان کرمان خواهد بود.

ضریب امنیتی استان 25درصد رشد داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علیرضا رزم حسینی  در شورای اداری استان با اشاره به فضای وحدت سیاسی خوبی که در استان داریم گفت:جا انداختن موضوع  تفویض اختیار کاری سخت بود ولی رئیس جمهور در آخرین نامه دستور دادند تا این تفویض اختیارات انجام شود.

وی افزود:الان دستگاه اجرایی ما می توانند با سرعت ومدیریت خوب کارها را انجام دهند.

رزم حسینی با بیان اینکه واگذاری مجوزهای کشاورزی به جهاد کشاورزی شمال وجنوب استان واگذار شده گفت:در حوزه زمین که از بحران های ما در کشور است با تفویض اختیار انجام شده از این پس در طرح های مختلف بجای 20هکتار 100هکتار واگذاری نیزامکان پذیر است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه واگذاری پهنه های معدنی نیز در این تفویض اختیار با سهولت بیشتری انجام می شود گفت: در مالیات اختیارات ویژه ای به استان واگذار شد از جمله اینکه مقرر شد اقساط مالیات از 15ماه به 30ماه تغییر یابد.

وی اظهار کرد:ازچالش های اساسی که در حوزه آب داشتیم انتقال آب بخش مصرف کشاورزی به صنعت ومتقابل ان بود که این محدودیت برداشته شد .

استاندار کرمان تصریح کرد: ارکان حکومت در توسعه اقتصادی وارد شدند در اقتصاد مقاومتی همگرایی خوبی بین نمایندگان ومدیران داشتیم

رزم حسین بیان کرد: این همراهی نمایندگان با دولت ارزشمند است در استان کرمان همچنین ائمه جمعه نیز همراهی کردند وتاثیرات خوبی درکار گذاشتند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه هدف این بود در حوزه اقتصادی ظرفیت های خوب استان را شناسایی کنیم گفت: تمام مدیران ونمایندگان اکنون ظرفیت های شهرستان خود را می دانند.

وی افزود: مدیریت های غیردولتی را در حوزه توسعه استان در بخش اقتصادی وارد کردیم زیرا جغرافیایی اقتصادی استان کرمان مردمی کردن اقتصاد استان کرمان را بر می تابد.

رزم حسینی تاکید کرد: هفته قبل با تولید آستان قدس رضوی دیدار داشتیم از اتفاقات خوب در استان قدردانی کردند و اعلام آمادگی کردند در استان کرمان کار آغاز شود

وی گفت: انتظار داریم ظرف چند روز اینده جسله ای در این زمینه در تهران یا مشهد داشه باشیم.

رزم حسینی گفت: اقتصادمقاومتی یک شبه رخ نمی دهد این یک شروع است که انتظار داریم تا پایان سال گروههای اقتصادی را در استان وارد کنیم.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در4ماهه امسال نسبت به سال قبل25درصد ضریب امنتی استان بهبهود یافته است که از دادگستری و نیروی انتظامی استان باید برای این مسئله قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار