اعضای کارگروه تخصصی زیست محیطی در انجمن هه تاو سردشت انتخاب و تشکیل گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت در ادامه گفت : انجمن دوستداران محیط زیست هه تاو یکی از تشکل های مردمی فعال در زمینه فعالیت های زیست محیطی سردشت می باشد که از سال 1394 ثبت و فعالیت خود را آغاز نموده است.

بایزیدی گفت : این تشکل از نیروها و اعضای فعال و تحصیلکرده در زمینه های مختلف از جمله محیط زیست و منابع طبیعی می باشند که با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ زیست محیطی و کمک به حل مسایل و معضلات زیست محیطی شکل گرفته و در بسیاری از امورات از جمله اطفای حریق ، پاکسازی ، انجام برنامه های آموزشی و فرهنگی ... همگام با کارکنان این اداره فعالیت می نمایند.

وی افزود: در این جلسه رئیس اداره حفاظت محیط زیست با ایراد سخنرانی ضمن قدردانی از تلاش های همه اعضای انجمن در همکاری با اداره ، سمن ها را بعنوان بازوان پرتلاش اداره حفاظت محیط زیست و همچنین بعنوان رابط بین مردم و اداره ذکر کرد و به اهمیت تشکیل چنین انجمن هایی در راستای ارائه برنامه های فرهنگی و زیست محیطی اشاره کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت : موضوع توجه به فعالیت های فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست ، تقویت سازمان های مردم نهاد، اجرای فعالیت های آموزشی و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست از اولویت های نخست سازمان حفاظت محیط زیست ، بلاخص استان آذربایجان غربی می باشد. در انتهای جلسه کارگروه محیط زیست با 7 نفر منتخب تشکیل و اهداف و برنامه ها به ایشان ابلاغ گردید.

انتهای پیام/س

برچسب ها: زیست ، محیط ، سردشت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.