دفتر رسانه‌های ریاست اجرائیه در یک خبرنامه گفت که رئیس اجرائیه روز شنبه در دیدارش با شماری از رهبران و شخصیت‎های سیاسی در کاخ سپیدار گفته است که وی از گفته‌های هفتۀ پیش‌اش دفاع می‌کند.

از گفته‌هایم در برابر رئیس جمهور دفاع می کنمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر رسانه‌های ریاست اجرائیه در یک خبرنامه گفت که رئیس اجرائیه روز شنبه در دیدارش با شماری از رهبران و شخصیت‎های سیاسی در کاخ سپیدار گفته است که وی از گفته‌های هفتۀ پیش‌اش دفاع می‌کند.

خبر نامه می‌افزاید که شرکت کننده‌گان این نشست در کنار حمایت از برنامه‌ها و دیدگاه‌های اخیر رئیس اجرائیه بر تطبیق بی قید و شرط مواد توافقنامه سیاسی و عملی شدن اصلاحات در نظام تأکید ورزیدند.

در این نشست معاونان ریاست اجرائیه، وزیر امور خارجه صلاح الدین ربانی، عطامحمد نور سرپرست ولایت بلخ، بسم الله محمدی وزیر پیشین دفاع ملی، امرالله صالح رئیس پیشین امنیت ملی، عبدالبصیر انور وزیر عدلیه، محمد ناطقی، میرویس یاسینی و نصرالله ارسلایی حضور داشتند.

آقای عبدالله هفتۀ پیش با لحن تندی، از آن‌چه او بی‌پروایی‌های رئیس‌جمهور در برابر رایزنی‌ها دربارۀ آوردن اصلاحات و رسیده‌گی به خواست‌های مردم می‌گوید، سخت انتقاد کرد.

وی در نشست روز جهانی جوانان گفت که هر چند نخستین کسی بود که مشروعیت رئیس جمهور را تأیید کرد؛ اما در سه ماه حتا سه بارهم نتوانسته‌است او را ببیند.

پس از گفته‌های رئیس اجرائیه، آقای غنی به روز جمعه در برنامه تجلیل از روزجهانی جوانان در ارگ گفته است کسانی که بر وی اعتقاد ندارند، وی نیز بر آنان اعتقاد ندارد.

همزمان با این شماری ازچهره های برجسته سیاسی کشورهشدارمی دهند که ادامه اختلاف‌های سیاسی باعث بحران سیاسی و امنیتی در کشور خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار