نماینده دوچرخه سواری کشورمان در المپیک گفت: بهانه نمی گیرم اما با مشکل سخت افزاری روبه رو شدم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ قادر میزبانی، آروین معظمی گودرزی و صمد پورسیدی  رکابزنان تیم استقامت ایران که برای شرکت در مسابقات المپیک 2016 ریو به برزیل اعزام شده بودند امروز وارد کشور شدند.

در این خصوص با قادر میزبانی ملی پوش المپیکی کشورمان صحبت کردیم  که وی طی آن اظهار کرد: در دومین دور از مسابقات جاده پس از رسیدن به مسیر گلوگاه که فقط جای تردد یک رکابزن بود و متاسفانه دوچرخه ام دچار مشکل شد و به زمین خوردم، پس از رفع مشکل زمان را برای رسیدن به رقبا از دست دادم  اما اگر دچار مشکل نمی شدم جزء 25 رکابزن نخست بودم.
 
وی افزود: در قسمت سنگ فرش با مشکلی مواجه نشدم و مسیر خوب بود اما در مجموع مسیر پیچیده بود و سرازیری و سربالایی های زیادی داشت.

میزبانی در ادامه تاکید کرد: ما بهترین های ایران هستیم و در خصوص تست دوپینگ هم که از سازمان جهانی دوپینگ NOC گرفتند، تستمان سالم بود به این خاطر می توانم بگویم نفرات شایسته ای بودیم.
 
وی در خصوص اینکه سن و سالش که موجب افت در المپیک شد تاکید کرد: من برای سن و سالم پا نزدم بلکه برای تمام توانایی هایم در المپیک رکاب زدم اگرچه شانس مدال نداشتیم اما از ایران رفتیم تا حرفی برای زدن داشته باشیم.
 
ملی پوش دوچرخه سواری کشور در خصوص آینده یا آور شد: قصد دارم چند روزی در کنار خانواده ام باشم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
جاده پیچید قادر نپیچید خودش عمدی خورد زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
تو بی خود میکنی وقتی از وضع دوچرخه اطمینان نداری تو المپیک شرکت میکنی .انگار قرار بوده پیاده قدم بزنه !!! بیخود کردی با دوچرخه خراب رفتی.
آخرین اخبار