گرگهای گرسنه در شب گذشته با حمله به یک دامداری در شهر دیهوک طبس بیش از سی و پنج راس دام سبک را دریدند.

گرگ های گرسنه ،35 راس دام را دریدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ براتپور از اهالی دیهوک گفت: از این تعداد 25 راس کشته و 10 راس زخمی شدند .

وی افزود: حدود ساعت سه بامداد ، توسط یکی از همشهریان خبر پیدا شدن جسد سه گوسفند در نزدیکی محل نگهداری دام هایم را شنیدم و بلافاصله با فرزاندان به محل دامداری رفتیم و متوجه حمله گرگها شدیم .

دام دار دیهوکی اظهار کرد: برای پیدا کردن دامها به اطراف رفتیم در حال گشت زنی بودیم که با گرگ بزرگی که در حال دریدن گوسفندی بود روبرو شدیم و با فریاد زدن گرگ را متواری نمودیم.

براتپور ادامه داد:تا صبح با کمک برخی همشهریان که از موضوع اطلاع پیدا کرده بودند به دنبال گوسفنان بودیم که در نهایت متوجه تلفات زیاد شدیم و در حال حاضر نیز حدود 10 راس از دامها ناپدید شده اند و هنوز از زنده و یا کشته شدن آنها خبری نداریم .

یکی دیگر از اهالی دیهوک نیز که جهت کمک کردن به دامدار به محل آمده بود گفت :حدود ساعت شش صبح بود که در حال گشت زنی در اطراف دیهوک بودم که با گرگ عظیم الجسه ای روبرو شدم که به سمت تپه های اطراف در حال حرکت بود .

دامداران دیهوک با توجه به مشاهده دو قلاده گرگ به همراه چند طوله گرگ در نزدیکی دیهوک از مسئولین محیط زیست درخواست نمودند هر چه سریعتر نسبت به متواری نمودن این گرگها از منطقه اقدام نمایند تا شاهد تلفات بشتر نباشند

در این حمله بیش از شش میلیون تومان به دامداران دیهوکی خسارت وارد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار