پایگاه اینترنتی دیلی میل به قهرمانی کیانوش رستمی وزنه بردار جوان ایرانی و نشان طلای وی واکنش نشان داد.

کیانوش رستمی بدون سرمربی به نشان طلا دست یافتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش رستمی وزنه بردار ایرانی توانست با شکستن رکورد جهانی به نشان طلای مسابقات وزنه برداری دست یابد و راه را برای ایرانیان هموار کند.

وزنه بردار 25 ساله ایرانی که توانست نخستین نشان طلای کاروان المپیک ایران را به ارمغان آورد، بدون در اختیار داشتن سرمربی موفق به کسب چنین افتخاری شد.

رستمی که در شرایطی ایده آل قرار دارد، پس از کسب نشان طلا اعلام کرد: بسیار خوشحال هستم که توانستم نخستین نشان طلای ایران در بازی های المپیک ریو را به دست آورم، اما اطمینان دارم که پس از من نیز ورزشکاران دیگر موفق به افتخار آفرینی می شوند.

ما شاهد شکستن رکوردهای جهانی و نشان های طلای بیشتری از سوی ایرانیان خواهیم بود و به همه می گویم باید صبر کرد.

رستمی که در بازی های المپیک 2012 لندن توانست به نشان برنز دست یابد و به علت دوپینگ گسترده ورزشکاران روسی نشان برنز او به رنگ نقره ای تغییر یافت، اعلام کرد که زیر نظر سرمربی هایی گوناگون کار کرده است، اما هیچ کدام از دیدگاه وی مناسب نبوده اند!

کیانوش رستمی همچنین گفت:در گذشته مشکلاتی را با سرمربیان ایرانی تجربه کرده ایم و متاسفانه باید اعتراف کنم که تاکنون هیچ کس کمکی به من نکرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
ضمن تبریک به خاطر این پیروزی بزرگ:ادب وجوانمردی ایجاب میکند قدردان زحمات کلیه کسانیکه برای جنابعالی زحمت کشیده اند باشید. ...غرور بدترین آفت برای یک قهرمان است.
آخرین اخبار