نیروهای یمنی بر پایگاه نظامی سعودی در نجران تسلط یافتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، در جنایت جدید دشمن متجاوز سعودی علیه شهروندان یمنی در شهرک المتون استان الجوف یازده تن از شهروندان بی دفاع به شهادت رسیده و دهها تن دیگر از جمله چند زن و کودک نیز مجروح شدند.

منابع محلی اعلام کردند جنگنده های دشمن سه بار به بازار الاثنین در این شهرک حمله کرده و شمار زیادی از شهروندان را به شهادت رساندند. 

در استان صعده نیز هشت تن از شهروندان یمنی در حملات هوایی به منازل مسکونی آنان شهید و چند تن دیگر مجروح شدند. 

در مقابل، رسانه جنگ ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن نیز تصاویری از سیطره نیروهای خود بر پایگاه های نظامی سعودی مشرف بر شهر نجران در داخل عربستان و اجساد نظامیان آنها منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، مقر فرماندهی نیروهای عربستان در الشُّرفَه واقع در نجران به نام مقر فَوّاز هدف آسانی برای موشک های یمنی  بود چرا که تجهیزات نظامی دشمن با دقت تمام هدف قرار گرفته شد.

به دنبال حملات نیروهای یمنی به مواضع  نظامیان سعودی، منابع یمنی از کشته و مجروح شدن شماری از نیروهای دشمن و انهدام چندین خودروی نظامی به طور کامل در این حملات خبر دادند.
این گزارش همچنین افزود: دستاوردهای تازه ای که نیروهای یمنی در عمق خاک عربستان به دست آورده اند در واکنش به حملات دشمن سعودی علیه مردم بی دفاع یمن صورت گرفته است که آخرین آن حمله به صنعاء پایتخت یمن می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار