سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دایی خیلی خوش شانس بود که توانست با یک امتیاز اهواز را ترک کند، بردن حق ما بود.

سیداکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران بیان کرد: 2 تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، می‌دانستیم مقابل نفت بازی دشواری داریم و باید تمام تلاش مان را به کار بگیریم تا پیروز شویم هر چند که این اتفاق رخ نداد اما در کل از بازیکنان تیمم راضی هستم.
 
وی افزود: در 30 دقیقه ابتدایی نیمه اول بسیار بد بودیم اما پس از آن رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم نیز فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم که متاسفانه با کم دقتی مهاجمان مان نتوانستیم به گل برسیم.
 
پورموسوی درباره صحبت های دایی گفت: دایی خیلی خوش شانس بود که توانست با یک امتیاز اهواز را ترک کند، تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و نوید یک تیم خوب را در آینده می‌دهم.
 
وی درخصوص جذب بازیکن گفت: با توجه به اینکه روبالو در چند هفته گذشته عملکرد خوبی نداشته، تصمیم داریم یک دروازه‌بان داخلی به تیم مان اضافه کنیم تا این نقطه ضعف در آینده برطرف شود.

سرمربی استقلال خوزستان در  پایان گفت: متاسفانه برخی رسانه ها در خانه استراحت و تلاش خبرگذاری های دیگر را کپی می کنند و با حاشیه سازی، تمرکز تیم مان را برهم می ریزند که به طور قطع با آنها برخورد می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار