نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: هنوز بعد از گذشت سالها از ورود اسلام به جهان بشریت عده ای از مسلمانان در جاهلیت به سر می برند.

هنوز عده ای از مسلمانان درجاهلیت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نماینده ولی فقیه در استان با تبریک میلاد حضرت رضا (ع)  در مراسم نماز جمعه این هفته کرمان که در مصلی امام علی(ع) این شهر برگزار شد،گفت : وقتی امام رضا (علیه السلام)به خراسان آمدند  مردم استقبال گرمی از ایشان کردند ولی عباسیان  جام زهر را به ایشان نوشاندند و برای همین بود که خداوند مصلحت دانست که امام زمان ما (عج) پنهان بماند .

آیت الله جعفری همچنین با اشاره به اینکه از میان برداشتن رژیم شاه کار ساده ای نبود افزود: هیچ کس از انقلاب ما حمایت نکرد فقط امام تنها بود و ملتی که با خون خود و شکنجه های بسیار این انقلاب را حفظ کردند .

خطیب جمعه کرمان همچنین با بیان اینکه یک سال و نیم است که مردم یمن به وسیله عربستان بمباران می شوند و مردم ما نیز از زیارت خانه خدا محروم هستند گفت: متاسفانه در عصر کنونی نیز بسیاری از مسلمانان در عصر جاهلیت به سر می برند .

وی تاکید: مستکبران جهان دنبال این موضوع هستند که حزب الله وجود نداشته باشند اما روز به روز بر عدد نیروهای حزب الله افزوده می شود .

وی همچنین با یادآوری 26 مرداد سالروز بازگشت اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی گفت:
آزادگان در طول دوران اسارت بسیار شکنجه شدند و مایه آبرو و عزت این کشور هستند .

نماینده ولی فقیه در استان همچنین مشکل کم آبی را مهمترین مشکل استان و کشور بیان کرد و گفت: مسؤلان باید از این موقعیتی که در اختیار دارند برای حل مشکلات مردم بهره گیرند زیرا این کم آبی مردم استان کرمان ودیگر استانها را به انواع مشکلات گرفتار کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار