نظرسنجی‌ها از احتمال شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا خبر می‌دهند.

نگرانی دونالد ترامپ از احتمال شکستش در انتخابات ریاست‌جمهوری
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک‌تایمز، «دونالد ترامپ،» نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا که مرحله‌ای مهم را پشت سر می‌گذارد، پنج‌شنبه اعلام کرد در شرایط دشواری به سر می‌برد و برای پیروزی در انتخابات درخواست کمک کرد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد وی در شرایط خوبی نیست و حتی شخصیت‌های ارشد حزبش نیز از وی به شدت انتقاد می‌کنند. به نظر می‌رسد ترامپ با آن همه اعتماد به نفس، از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده نگران است و حتی در جمع 700 نفر از سران کلیساها در شهر «اورلندو» از آنها درخواست کمک کرد.

ترامپ با اشاره به نظرسنجی‌هایی که وی را پایین‌تر از رقیبش «هیلاری کلینتون» نشان می‌داد، اعلام کرد:« ما در ایالت «یوتا» مشکل فوق‌العاده‌ای داریم. یوتا متفاوت است.» وی همچنین افزود: «در اوهایو به کمک نیاز داریم.»

این نامزد جمهوری‌خواه پیش از این به پیروزی در پنسیلوانیا اطمینان داشت؛ اما اکنون می‌گوید:« پنسیلوانیا کمی بهتر از دیگر ایالت‌ها است؛ اما فکر می‌کنم با کمک اقلیت‌ها در پنسیلوانیا پیروز شویم.» وی در ادامه با به میان آوردن نام هیلاری کلینتون گفت:«او اقلیت‌ها را در تجارت دخالت نمی‌دهد. او فولاد را از تجارت خارج می‌کند.»

ترامپ در رابطه با ایالت ویرجینیا نیز گفت نتایج به عملکرد رأی‌دهندگان در ماه نوامبر بستگی دارد. وی به حضار اعلام کرد اگر به اندازه کافی به «میت رامنی،» نامزد ریاست‌جمهوری در سال 2012 رأی می‌دادید، پیروز می‌شد. ترامپ از سران کلیساها خواست تمام قوایشان را به منظور جلب حمایت برایش به کار گیرند.

وی تمام مدت در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه تأکید می‌کرد هیلاری کلینتون با دشمنان آمریکا متحد خواهد شد. مخالفان ترامپ بر این باورند که سخنان وی خطری بزرگ برای آمریکا است و سیاست‌های امنیتی این کشور را زیر سوال می‌برند. ترامپ تلاش می‌کند با متهم کردن کلینتون، مشکلات خودش را پنهان کند.

تاکنون دموکرات‌ها از ترامپ برای تحسین رئیس‌جمهور روسیه انتقاد می‌کردند؛ حالا نوبت به ترامپ رسیده و کلینتون را مؤسس گروه تروریستی داعش می‌داند. دونالد ترامپ برخلاف سخنان قاطعانه درباره بُردَش در رقابت‌ها، اخیراً به پیروزی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 مطمئن نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار