بندر ماهشهر با حضور حاملان پرچم حرم امام رضا(ع) در مناطق مختلف آن، به بوی عطر حرم معطر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امروز خادمان حرم علی‌بن موسی‌الرضا(ع) پس از سرکشی از شهرستان‌های همجوار، وارد بندر ماهشهر شدند.

خادمان با حمل پرچم امام رضا(ع) در ابتدا در مسجد چهارده معصوم(ع) حضور پیدا کردند و با جمعی از کارکنان نیروی انتظامی دیدار کردند و به قرائت زیارت عاشورا در این مسجد پرداختند.

خادمان حرم پس از حضور در زورخانه پوریا ولی بندر ماهشهر و دیدار با ورزشکاران در مراسم جشن ازدواج رضوی 50 زوج جوان ماهشهری به مناسبت دهه کرامت در محل حسینیه ثارالله با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان، فرمانده نیروی سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسؤولان ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که در جوار قبور پنج شهید گمنام برگزار شد، شرکت کردند.

در ادامه بازدید خادمان حرم در مزار شهدای بندر ماهشهر حضور پیدا کردند و پس از دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثار گر و اهداء هدایایی به آنان با حضور معاونت بنیاد شهید شهرستان وارکان آن در ادامه ضمن غبارروبی گلزار شهدا در کنار قبور شهدا به قرائت زیارت‌نامه حضرت امام رضا(ع) پرداختند.

دیدار با مردم شهرک مدنی از شهرک‌های حاشیه بندر ماهشهر و بازدید از کارگاه تولید البسه یکی از کارآفرینان موفق ماهشهری از دیگر برنامه‌های امروز حاملان پرچم حرم رضوی بود.

در ادامه نیز پس از حضور در جمع بازاریان و کسبه در محل مسجد شهدای این شهر و پرداختن به گفت‌و‌گو با آنان برای ملاقات با بیماران و بازدید از بیمارستان، راهی بیمارستان نفت ماهشهر شدند.

حضور در روستای هدامه، مسجد امام صادق(ع) شهرک رجایی و مسجد صاحب الزمان شهرک طالقانی و دیدار با مردم آن مناطق ادامه برنامه‌های امروز خادمان حرم امام رضا(ع) بود.

در پایان نیز حاملان پرچم حرم هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با حضور در جمع عموم مردم در مصلی نماز جمعه ماهشهر و مدیحه سرایی مورد استقبال گرم مردم ماهشهر قرار گرفتند.

بازدید از بندر امام خمینی(ره) و شهر چمران این شهرستان و دیدار با مردم آن از برنامه‌های فردای خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.