تماشاگران صنعت نفت را سرمایه دارترین تیم ایران کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از نظر سرمایه قوی ترین تیم ایران هستیم چون ۲۰ هزار نفر در استادیوم می آیند.

نادر دست نشان پس از پیروزی خانگی تیمش برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی افزود: می دانستیم سپاهان به پشت دفاع ما نمی تواند بیاید. ما در بازی قبلی محو بزرگی استقلال و ورزشگاه آزادی بودیم و در سایه قرار گرفتیم. کسی توانایی ما را ندید اما امروز بار دیگر توانایی خود را نشان دادیم تا این جوانان شایستگی خود را نشان دهند.

وی گفت: در بازی امروز اگر باهوش تر بودیم، می توانستیم یکی، دو گل دیگر هم به ثمر برسانیم و با نتیجه بهتری بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: قرار است استراحت ۶ روزه ای داشته باشیم. البته قرار بود چهار روزه باشد اما به خاطر بازی جانانه آنها ۶ روزه شد.

دست نشان گفت: امیدوارم بتوانیم  پیشنهاد اردویی داریم اما شاید درست نباشد درباره مسائل مالی صحبت کنم. از نظر مالی مشکل در اجرا برنامه های خود داریم. از مسئولان شهری و استانی درخواست کمک می کنیم. هر کسی دلش برای مردم در آبادان می سوزد، بیاید و به این تیم کمک کند.

وی با بیان اینکه خوشحالم چون مردم آبادان خوشحال هستند ادامه داد: خوشبختانه آنقدر بازیکنان عاشقانه برای تیمشان بازی کردند که بزرگی سپاهان را در زمین ندیدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه سعی داریم که مهاجم دیگری را به تیم اضافه کنیم افزود: بازیکن برزیلی در اردوی ماست و برای بازی بعدی مشکلش حل می شود. سعی می کنیم یک بازیکن دیگر نیز اضافه کنیم.

وی گفت: سعی می کنیم با شرایط تیم حریف تاکتیک تیم خود را آرایش دهیم. بستگی دارد که بازی داخل خانه یا بیرون از خانه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.