پیگیرها برای معرفی سه نقطعه مازندران به منطقه آزاد قوت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی دیشب در آیین نکوداشت روز خبرنگار در ساری با بیان اینکه سه نقطه در مازندران قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد را دارد گفت: بندر امیرآباد بهشهر و فرح آباد ساری به عنوان قطب اقتصادی و منطثه گردشگری در غرب استان می تواند به عنوان منطقه آزاد اعلام شود.

دامادی با بیان اینکه امیدواریم دولت به در زمینه منطقه آزاد مازندران به نتیجه برسد و لایحه خود را اعلام کند افزود: نمایندگان مجلس امروز با هم وحدت دارند ودر این زمینه پیشنهادات خود را نوشته وتقدیم مجلس خواهیم کرد.

وی گفت : دولت برای حمایت از شالیکاران و تولید داخلی به موضوع واردات برنج توجه جدی کرده است از آغاز مرداد تا پایان فصل برداشت وفروش محصول واردات برنج را ممنوع کرده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع گردشگری چشمه سورت اشاره کرد و افزود :چشمه سورت پتانسیل ملی است که نمونه اش فقط در ترکیه ، نیوزلند است.

دامادی گفت: با پیگیری فرماندار ساری ، ، اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و استاندار مازندران سرمایه گذار چند ماه آینده شروع به کار می کند.

وی از طرح دریا خزر تا پل تجن به عنوان پتانسیل گردشگری ساری یاد کرد و افزود:مازندران می تواند قطب اقتصادی و گردشگری معرفی شود.

وی گفت: درصورت رونق گردشگری تغییرکاریری زمین های کشاورزی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.