دفتر حزب‌الله لبنان در بیروت ادعای تروریست‌ها مبنی بر اسارت 5 نفر از نیروهای این گروه در سوریه را تکذیب کرد.

تکذیب ادعای تروریست‌ها مبنی بر اسارت نیروهای حزب‌الله در سوريه
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه به ادعای برخی رسانه‌های و گروههای مسلح مبنی به اسیر شدن پنج نفر از نیروهای حزب الله اشاره و تأکید کرد: این ادعا نادرست است و هیچ یک از نیروهای حزب الله اسیر نشده اند. یک منبع در حزب الله لبنان نیز این ادعا را تکذیب کرده است.

خبرنگار العالم همچنین درباره آخرین تحولات میدانی شهر حلب گفت نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش تلاش گروههای مسلح برای نفوذ به منطقه «پروژه مساکن 1070» با هدف کاستن از فشار عملیات ارتش سوریه در محور راموسه را خنثی کردند.

ارتش سوریه همه مواضع گروههای مسلح در امتداد منطقه راموسه و محل دانشکده ها تا منطقه پروژه المساکن 1070 و مدرسه حکمه را هدف قرار داد.

خبرنگار العالم با استناد به تحلیل ناظران سیاسی و فرماندهان میدانی در اتاق عملیات مشترک ارتش سوریه گفت ارتش از دیروز پنجشنبه از مرحله دفاعی وارد مرحله هجومی در چارچوب عملیات گسترده خود در شهر حلب شده است.

عملیات ارتش سوریه باعث شده است که گروههای مسلح قدرت رزمی و عملیاتی خود را از دست بدهند که شنود دستگاههای بی سیم آنها گواهی بر این مدعاست؛ زیرا آنها در تماس های بی سیم خود بر لزوم گشودن جبهه های دیگر در شهر حلب برای کاستن از فشار حملات ارتش سوریه تاکید می کنند.

ارتش سوریه به حمله به خطوط دفاعی و پشت مواضع عناصر مسلح نیز ادامه می دهد؛ به گونه ای که در آخرین مورد، یک ستون نظامی عناصر مسلح را که در حال عزیمت به سمت ریف جنوبی شهر حلب برای کمک به گروههای مسلح مستقر در آنجا بویژه در منطقه دانشکده ها بود، هدف قرار داد. گروههای مسلح مستقر در منطقه دانشکده ها 80 درصد توان خود را از دست داده اند.

همزمان گروههای مسلح در حلب و اطراف آن به کشته شدن شمار زیادی از سران نظامی خود در جریان درگیریهای اخیر اذعان کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خداوندا رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله در میدان نبرد تمام تلاشان را برای از بین بردن دشمنان دین خـــدا انجام میدهند ...
گروهی هم که به دلایل مختلف توفیق حضور در میدان جهاد نصیبشان نشده ، در پشت جبهه صادقانه رزمندگان خود را دعا میکنند ...
ای خدای قادر متعال ، به عظمت محمد و آل محمد (ص) این مجاهدان بی ادعا را هرچه سریعتر به پیروزی نهائی برسان ، الهی آمین یا رب العالمین ... لبیک یا حسین (ع) و یا زینب (س)
آخرین اخبار