سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید به استقلال و منصوریان فرصت داد چرا که این تیم در آینده بهتر می شود و می تواند جواب حمایت هواداران خود را به خوبی بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال،در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: پیش از هر چیز از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می گویم. تیمی که 4 روز پیش در تبریز بازی سنگینی را انجام داد، اکنون مقابل استقلال با این کیفیت بازی می‌کند که این موضوع خوشحال کننده است.
 
وی افزود: بازیکنان در این بازی من را دلگرم کردند و قطعا با انرژی بیشتری برای شروع دوباره لیگ تلاش می‌کنیم ، در تمام طول بازی به استقلال هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم و حسابگرانه بازی کردیم.
 
جلالی در مورد اینکه چرا آرش برهانی در این دیدار حضور پیدا نکرد، گفت: پس از مصدومیت برهانی، بازی دادن به آرش ریسک بود ، چرا که این بازیکن فقط دیروز با ما تمرین کرد و این احتمال وجود داشت که بار دیگر آسیب ببیند، شرایط بازی به گونه‌ای رقم خورد که این ریسک را نکردم و ترجیح دادم تا از برهانی در هفته های آینده استفاده کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: باید به استقلال و منصوریان فرصت داد چرا که این تیم در آینده بهتر می شود و می تواند جواب حمایت هواداران خود را به خوبی بدهد.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار