هندیجان فردا میزبان خدام حرم رضوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار هندیجان گفت: این شهرستان فردا عصر میزبان خادمان بارگاه ثامن الحجج(ع) است.

سید مهران رفیعی افزود: همزمان با دهه کرامت فردا بعد از ظهر خدام حرم امام رضا(ع) وارد شهرستان هندیجان خواهند شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته، مورد استقبال در خور شان مردم و مسئولان قرار می گیرند.

وی به تشریح برنامه های این مناسبت پرداخت و گفت: استقبال در ورودی شهر میدان خلیج فارس (فلکه لنج) صورت می گیرد و سپس گلباران و عطرافشانی مزار شهدا و امامزاده شاه مشهد از نوادگان امام موسی کاظم(ع) برادرزاده امام رضا(ع) را خواهیم داشت.

فرماندار هندیجان افزود: دیدار با امام جمعه و روحانیت شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار و عیادت از بیماران در بیمارستان شهدای هندیجان نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

رفیعی گفت: برگزاری مراسم جشن ویژه در فاطمیه المهدی(عج) در منطقه کهباد، برگزاری نمار جماعت در مسجد جامع و برگزاری جشن در مسجد و در پایان، برگزاری جشن ویژه در شهر زهره از دیگر برنامه های در دستور کار برای استقبال از خدام حرم رضوی است که امیدواریم با همراهی مردم ولایتمدار این شهرستان به نحوی مطلوب و آنچنان که انتظار می رود برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.