دور چهارم رقابت های دور مقدماتی بسکتبال زنان المپیک با انجام 3 دیدار پیگیری می شود.

مصاف سخت سامورایی ها در چهارمین دیدار گروهیبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های بسکتبال قهرمانی زنان المپیک با انجام 3 دیدار در گروه نخست بازی ها پیگیری می شود.

بلاروس – ترکیه / 19:45 به وقت تهران

نخستین دیدار دور چهارم رقابت های مرحله گروهی با دیدار تیم های بلاروس و ترکیه آغاز می شود . زنان بلاروسی در سه بازی گذشته خود به 2 شکست و 1 پیروزی دست یافته اند . ترکیه هم دقیقا وضعیت مشابهی با بلاروس دارد و تنها به یک پیروزی دست یافته است . دو تیم به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم گروهشان قرار دارند و این بازی برای دو تیم اهمیت زیادی دارد زیرا برنده می تواند عملا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

فرانسه – برزیل / 23 به وقت تهران

دومین دیدار مرحله گروهی نیز میان دو تیم فرانسه و برزیل برگزار می شود .
برزیلی های تاکنون میزبان بردی را کسب نکرده اند و این روز ها در قعر جدول قرار دارند. امید زنان برزیلی برای صعود از این گروه بسیار کم است فرانسه اما وضعیت متفاوتی دارد آن ها به 2 برد دست یافته اند و امیدوارند تا با کسب یک پیروزی دیگر صعودشان را قطعی کنند.

ژاپن – استرالیا /1:15 بامداد

استرالیا ، قدرتمند ترین تیم حاضر در این گروه بامداد فردا به مصاف ژاپنی می رود که در بازی گذشته مغلوب ترکیه شده است . کانگورا ها این روز در صدر جدول حضور دارند و در تمام بازی هایشان به پیروزی رسیده اند آن ها امیدوارند امشب زاپنی ها را مغلوب کنند تا با اقتدار راهی مرحله بعدی شوند.


انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، ریو ، المپیک ، برزیل ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار