سرپرست فدراسیون دو ومیدانی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در آینده ای نزدیک پشتوانه سازی برای این رشته پایه و مادر در سراسر کشور صورت بگیرد.

هاشم صیامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: در صورتی که دوو میدانی کاران در المپیک بتوانند رکوردهای شخصی خودشان را در ریو به ثبت برسانند یک نتیجه قابل قبول برای فدراسیون محسوب خواهد شد.

وی ادامه داد: من معتقدم در المپیک شانس احسان حدادی در پرتاب دیسک، محمدارزنده در پرش طول و حسن تفتیان در دوی 100 متر بیشتر از بقیه ورزشکاران است اگر اتفاق خاصی برای آنها در حین مسابقات رخ ندهد، می توانند تا مراحل نهایی صعود کنند.

سرپرست فدراسیون دو ومیدانی درخصوص برنامه های این فدراسیون بعد از المپیک گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است پشتوانه سازی برای این رشته پایه و مادر در سراسر کشور صورت بگیرد تا در آینده این ورزشکاران برای ایران در میادین بین المللی افتخار آفرینی کنند.

وی درپاسخ به این سوال که چه زمانی حکم سرپرستی وی به دبیری فدراسیون تبدیل خواهد شد خاطر نشان کرد: فعلا که یک هفته است به فدراسیون دو ومیدانی آمده ام هر زمان مسئولان وزارت ورزش و جوانان حکم نهایی من را تائید کنند به عنوان دبیر فدراسیون منصوب خواهم شد.

صیامی در پایان یاد آورشد: تمام سعی فدراسیون این است که بتواند در آینده مشکلات سخت افزاری هیئت های استانی را برطرف کند تا ورزشکاران آنها بدون دغدغه فکری به ورزش قهرمانی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار