مدیر حج و زیارت استان از ثبت نام بیش از 700 نفر برای شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛علیرضا کلانتری با بیان اینکه ، ثبت نام شرکت در پیاده روی اربعین از 16 مرداد آغاز شده است : تا کنون بیش از 700 نفر از هم استانی ها برای حضور در پیاده روی اربعین در سایت « سماح» ثبت نام کرده اند.

کلانتری افزود: لازمه اعزام و دریافت ویزا برای زائران، ثبت نام در سایت سماح است.

وی از هم استانی ها خواست،  ثبت نام در پیاده روی اربعین را به روزهای آخر به تاخیر نیندازند تا برای  دریافت ویزا با مشکل مواجه نشوند.

مدیر حج و زیارت استان گفت : ویزا تا  پایان شهریور ماه جاری در استان های  تهران، خوزستان، کرمانشاه و خراسان صادر می شود و از مهرماه در 20 استان کشور که با توجه به ظرفیت ها قزوین، این استان نیز یکی از گزینه های صدور ویزا بشمار می رود.

بگفته مدیر حج و زیارت استان، برای سهولت ثبت نام زائران استان، 8 دفتر نمایندگی به 26 دفاتر مجاز اضافه شده است تا خدمات بهتری برای زائران ارائه دهند .

وی همچنین با بیان اینکه زائران افغان هم برای شرکت در راهپیمایی باید در سایت سماح ثبت نام کنند گفت:  امسال و برای اولین بار زائران افغانستانی از مرز چزابه وارد کشور عراق خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان  پیش بینی کرد :  امسال بیش از  20 تا 25 هزار زائر از استان در دهه اول تا سوم صفر برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین اعزام شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.