تیم فوتبال صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز در تهران مهمان پرسپولیس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پنج شنبه آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال صبای قم در مسابقه‌ای پرچالش و دشوار در تهران به دیدار تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

شاگردان صمد مرفاوی در تیم صبای قم که در هر ۳ بازی قبلی خود مساوی کرده‌اند، یکی از تیم‌های بدون شکست لیگ هستند که قصد دارند روند شکست ناپذیری خود را در هفته چهارم و در مصاف با سرخپوشان پایتخت حفظ کنند.

از سوی دیگر پرسپولیس که با کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی صدرنشین جدول لیگ برتر است برای تداوم صدرنشینی خود در این رقابت‌ها نیاز مبرمی به کسب پیروزی برابر صبا دارد و می‌خواهد نخستین پیروزی این فصل خود را در ورزشگاه آزادی تهران دشت کند.

صبا هفته گذشته در قم برابر ماشین سازی تبریز قرار گرفت که در نهایت با گلی دیرهنگام فرصت کسب ۳  امتیاز را از دست داد و برابر این تیم به تساوی یک بر یک بسنده کرد اما پرسپولیس در بازی قبلی خود در تبریز توانست با تک گل وحید امیری تیم گسترش فولاد تبریز را شکست دهد.

نماینده قم در لیگ برتر فوتبال احتمالاً امروز می‌تواند بار دیگر از وجود مسعود حق جو مدافع مستحکم خود که در ۳ بازی قبلی صبا به دلیل آسیب دیدگی غایب بود استفاده کند و به گفته کادر فنی صبا، سایر نفرات این تیم نیز برای همراهی صبا مشکلی ندارند و در اختیار تیم هستند.

صبا فصل گذشته در دیدار خود برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در مسابقه‌ای که محمد قاضی برای صبای قم و مهدی طارمی برای پرسپولیس گلزنی کردند، به تساوی یک بر یک دست یافت و به طور معمول در مسابقات خود در ورزشگاه آزادی تیم سرسختی نشان می‌دهد.

دیدار برگشت دو تیم نیز در قم با تک گل فرشاد احمد زاده یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت و برانکو ایوانکوویچ به دنبال یک پیروزی دیگر بر صبا است تا موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز پنج شنبه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها: قم ، مصاف ، تیم ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار