رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راه‎اندازی کمیته مشاوره دانشجویی در این دانشگاه با هدف تشکیل اتاق فکر دانشجویی انجام شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛امین رضا کمالیان در نخستین جلسه هسته مشاوره دانشجویی متشکل از دانشجویان نخبه واحد زاهدان اظهار داشت: دانشگاه موضوعات و مسائل متعددی در حوزههای مختلف دانشجویی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی را در خود جای داده که دانشجو به عنوان هسته اصلی این بخشها، مشاوری موفق و قابل اعتماد است.

وی گفت: باید انتظارات دانشجویان شناسایی و طبق قانون و مقررات پاسخ داده شود اما کسب انتظارات دانشجویی یک امر مهم است و اعضای اتاق فکر دانشجویی به عنوان منبع اصلی گردآوری اطلاعات، می توانند مشاورانی مناسب برای شناسایی انتظارات و درخواستهای دانشجویان باشند.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات مشاوره به صورت ماهانه، افزود: پس از دریافت انتظارات و درخواستهای دانشجویان، از نظرات و پیشنهادات ارائه شده از سوی اعضای اتاق فکر دانشجویی برای پاسخ دادن به درخواستهای دانشجویی استفاده می شود.

وی بیان کرد: راهکارهای پیشنهادی باید با هدف رسیدن به واقعیت همراه تا دست یابی و اجرای آن به صورت عملی امکان پذیر و منجر به رضایت مندی دانشجویان و استادان و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی شود.

وی خاطرنشان کرد: عرصه فعالیت هسته مشاوره دانشجویی باید با تعامل و اطلاع رسانی متقابل همراه تا نقاط ضعف کاهش و نقاط قوت متعالی و بستر لازم برای حضور چشم گیر دانشجویان در فعالیتهای علمی و فرهنگی فراهم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار