دور سوم رقابت های هاکی بانوان المپیک با انجام شش بازی به پایان رسید.

صدرنشینی هلند و آمریکا در هاکی بانوانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دور سوم مسابقات هاکی بانوان المپیک ریو با شش دیدار برگزار شد که در نهایت تیم های نیوزیلند، آلمان، هلند، استرالیا، آمریکا و بریتانیا موفق به عبور از سد حریفان خود شدند.

گروه A:
در نخستین بازی این گروه، نیوزیلند با نتیجه 2بر1 اسپانیا را شکست داد. کسلی اسمیت (2گل) برای نیوزیلند و کارلوتا پتچام برای اسپانیا در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

آلمان قهرمان المپیک آتن و دارنده 2 مدال نقره المپیک که 2 طلا، 2نقره و 2 برنز جهان را هم کسب کرده با نتیجه 2 برصفر کره جنوبی دارنده 2 مدال نقره المپیک را از پیش رو برداشت. حنا کروبرگ و لیسا آلتنبرگ گل های ژرمن ها را در این مسابقه به ثمر رساندند.

در آخرین بازی این گروه هم نارنجی پوشان هلند که سه طلا، سه نقره و یک برنز را در رقابت های المپیک به دست آورده اند با تک گل کتی ون ماله از سد چین نایب قهرمان المپیک پکن عبور کردند و با سه برد در صدر جدول گروه یک جای گرفتند.

گروه B

در نخستین بازی گروه دوم هند با نتیجه سنگین 6بر 1 از استرالیا قهرمان سه دوره المپیک و 2دوره رقابت های جهانی شکست خورد. کاترین اسلاتری، جورجینا مورگان، جین کلاستون، جورجینا پارکر و جودی کنی( 2 گل) برای شاگردان آدام کامنز در این بازی موفق به گلزنی شدند و تک گل هندی ها را هم انورزا سوچوم به ثمر رساند.

در دیدار دوم این گروه آرژانتین نایب قهرمان المپیک لندن و سیدنی که 2 برنز هم از دوره های گذشته در کارنامه خود ثبت کرده با نتیجه سه بر دو مغلوب بریتانیا تیم سوم المپیک های 2012 و 1992 شد.بری سوفی و هلن والش ریچاردسون(2گل) برای شاگردان کرگ کیگان و فلورنزیا هابیف (2گل)  برای آرژانتین در این بازی موفق به گلزنی شدند. بریتانیا با این نتیجه در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

در آخرین بازی امروز هاکی زنان هم آمریکا با نتیجه 6 بر یک ژاپن را شکست داد. ملیسا گونزالز، کاثلین بام(3گل) کاترین رینپرف و جیل ویتمر شش گل یانکی ها را در این بازی وارد دروازه ساکیو آسانو کردند و تک گل سامورایی ها را میه ناکاشیما به ثمر رساند. آمریکا با این برد به صدر جدول گروه 2 صعود کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار