نامزد دمکرات ریاست جمهوری امریکا رقیب جمهوری خواه خود را به دامن زدن به خشونت در کشور متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، هیلاری کلینتون, نامزد حزب دمکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال دو هزار و شانزده گفت: ترامپ از شایستگی  لازم برای رسیدن به مقام ریاست جمهور آمریکا برخوردار نیست. 

هیلاری کلینتون  در تجمعی در شهر دس موینسDes Moines در ایالت آیووا Iowa گفت: اجازه بدهید در اینجا درباره اختلاف مهمی که بین من و رقیبم وجود دارد ، مطلبی را بیان کنم.اگر شما برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری آمریکا تلاش می کنید و یا اینکه شما رئیس جمهور آمریکا هستید، سخنان می توانند تبعات مهمی به همراه داشته باشند. دیروز شاهد آن بودیم که دونالد ترامپ با سخنانش از خطوطی عبور کرد. ما شاهد اظهارات  بی رحمانه وی نسبت به خانواده های گروه گلداستار بودیم (افرادی  که اعضای خانواده خود را در جنگ عراق از دست داده اند).ما شاهد پیشنهاد یکباره  وی درباره اینکه کشورهای بیشتری باید سلاح اتمی داشته باشند، بودیم.ما حالا شاهد اظهارات وی درباره خشونت ورزی هستیم. هر کدام از این وقایع به ما نشان می دهد که دونالد ترامپ از شایستگی لازم برای اینکه رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح آمریکا شود،برخوردار نیست.

وی افزود:اقدام جمهوری خواهانی که می خواهند بگویند که دونالد ترامپ نماینده ارزشهایشان نه تنها به عنوان یک جمهوری خواه بلکه به عنوان یک آمریکایی  نیست ،مرا تکان داد. باید به شما بگویم که من هم همین احساس را دارم.ما نباید با هر چیزی موافقت کنیم اما این انتخابات یک انتخابات طبیعی نیست  و من در سه ماه آینده تلاش خواهم کرد تا حمایت آنهایی که کشور خود را بر همه چیز مقدم می دارند، جلب کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
خانم کلینتون شما از خشونت ناراحت هستید ! شخص شما عامل خشونت بین المللی و به وجود آمدن داعش و کشتار مردم بی گناه سوریه و عراق و یمن و غیره در منطقه خاورمیانه هستید و صلاحیت ریاست جمهوری را ندارید .
آخرین اخبار