۱۱ هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول به بالا در کشوراحداث می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جریان سفر به منطقه آزاد اروند با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: در این رابطه کار وسیعی را با همکاری سایر دستگاه ها و به خصوص نهادهایی که زیر نظر مقام معظم رهبری هستند، آغاز کرده ایم.

علیرضا تابش  افزود: یکی از این اقدامات بسیار مهم که به صورت مشترک با سایر نهادها آغاز کرده ایم این است که ظرف مدت دو سال با کمک بنیاد مستضعفان، بهزیستی و خیرین مسکن ساز برای تمامی خانواده های دارای دو معلول به بالاتر در سراسر کشور خانه احداث کنیم.

وی تعداد خانه های پیش بینی شده برای احداث در این طرح را ۱۱ هزار واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد هفت هزار واحد آن در شهرها و مابقی در روستاها و از طریق منابع مشترک و کمکهای بلا عوض ساخته می شوند که ساخت حدود ۵۰۰ واحد آن را طی یکی دو روز گذشته در خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران و برخی شهرهای دیگر آغاز کرده ایم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: یکی از هدفگذاریهای ما آن است که با اعتبارات مشترک نهادها بتوانیم در اجرای طرح ها، جاهایی که کمبود اعتبار حس شد از منبعی دیگر این نیاز رفع شود.

تابش  با بیان اینکه در سایر بخشها به خصوص در عمران روستایی نیز هدفگذاری وسیعی شده است، گفت: با توجه به محدودیت منابع دولتی توانستیم از طریق دولت ۵۰۰ هزار تن قیر را از وزارت نفت دریافت کنیم تا بتوانیم به خوبی کارها را به انجام برسانیم.

وی  با اشاره به شروع ساخت خانه های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: از ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهری که ساخت آن بر عهده بنیاد مسکن بود تا کنون حدود ۲۹۸ هزار واحد آن تکمیل و تحویل مردم شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.